درد دلتنگی

موضوعات

نویسندگان

لینک دوستان

صفحات جانبی

آخرین نطرات کاربران

علی - سلام خییییییییییییلللللللللیییییییی یییییی
ساااااااااااااییییییییییتتتت تتتتتت خخووووووببببیییییییی داااااااارررررررریییییییددددد - 1392/9/22
GHARIB - با سلام وقتتون بخیر خسته نباشید
وبلاگ خوبی دارید انشاالله که تو این وبلاگتون همیشه پیشرفت کنید
اگر مایل به تبادل لینک هستید وبلاگ مارو با اسم یا فاطمة الزهرا (س) لینک کنید و به ما خبر بدید تا شمارو لینک کنیم
منتظر حضورتون هستیم
یا علی
WWW.AFZ-S.BLOGFA.COM

@@ - 1392/9/22/top2dowlo

امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 275
بازدید هفته : 326
بازدید ماه : 306
بازدید کل : 135084
تعداد مطالب : 888
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

مشاهده صفحه جدید

درد دلتنگی

بازدید: 72

هرروز دلتنگ تر میشم

اخه مگه این دلتنگی یه نهایتی نداره؟ مگه میشه هرروز دلتنگ تر از روز قبل بشی؟؟؟ تا کجا قراره ادامه پیدا کنه و این حس کمبودت، بیشتر و بیشتر شه؟

اینقد هرروز دلم برات تنگ میشه که فک نمیکنم روز بعد قراره دلتنگ تر از اینم بشم.

همش تصورت میکنم، اینجا 

کنار خودم!

تصور میکنم بودنت رو، حس کردنت رو ، نگاه کردن تو چشمات رو، حرف زدن باهات رو، بغل کردنت رو

دوست دارم اندازه کل این‌روزایی که نبودی برام حزف بزنی

تک تک فکرایی که از ذهنت گذشته، تک تک حس هایی رو که داشتی رو برام بگی

دوست دارم یه کتاب اعتراف ازت میداشتم و میخوندم و منم میفهمیدم تو دل تو چیا میگذره.

همش منم که دارم هرروز برات اعتراف مینویسم

غافل ازینکه میدونی من چقدر دیوونه ی اعتراف های تو هستم!

یادم افتاد از روزای اولی که رفتی، از حرفا و فکرای بی اساسی که میکردی

ازینکه فکر میکردی نباشی من فراموشت میکنم

میرم دنبال زندگی خودم، دوست داشتنمو سطحی دیدی و فک کردی بخاطر مشکلاتی که پیش اومد قراره من یه رفیق نیمه راه بشم و ندیدنت منو مایوس کنه و باعث بشه مسیرمو عوض کنم و ازت فاصله بگیرم

اون روزا عصبانی میشدم‌از حرفات ولی دلگیر نه.

ولی الان که به اون حرفات و فکرات فک میکنم عصبانی نمیشم

ولی سخت دلگیر میشم، 

بغضم میگیره و قلبم سنگین میشه که با اون همه مشکلات و ناراحتی ای که پیش اومد فک کردی من یه ادم نامرد هستم که از فرصت استفاده میکنم و فرصت میبینم برای خودم که برم دنبال یه زندگیه بی دغدغه.

دلم میسوزه برا خودم که این همه دلتنگی و‌دوری و‌نگرانی رو به چشمم دیدم و به جون خریدم و خواستم محکم باشم و کنارت باشم

ولی تو منو نیمه راه و ترسو و کم‌صبر دیدی.

نه اینکه بهت حق ندمو درک نکنم فکرای بی اساست رو، نه

فقط اینکه چرا دوست داشتن و عشق منو دست کم گرفتی؟؟؟؟؟

دوست دارم بدونم کسی که اون روزا اون حرفا رو بهم میزد و هرروز منو تحت فشار میذاشت که دارم ازش دور میشم و فکرم جای دیگس،الان حرفاشو پس گرفته یا هنوزم دلش به من قرص نیست؟؟؟

 

من منتظرم که فقط برگردی پیشم.

 



می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: 19 دی 1398 ساعت: 4:22 منتشر شده است

نظرات()

مطالب مرتبط

نظرات


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبلیغات

متن

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 888
کل نظرات کل نظرات : 2
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 40

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 31
بازدید دیروز بازدید دیروز : 275
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 3
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 28
آي پي امروز آي پي امروز : 10
آي پي ديروز آي پي ديروز : 92
بازدید هفته بازدید هفته : 326
بازدید ماه بازدید ماه : 306
بازدید سال بازدید سال : 6535
بازدید کلی بازدید کلی : 135084

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 18.220.13.70
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

نظرسنجي

نظر شما در مورد سایت چیست؟

درباره ما

با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.

تبادل لینک هوشمند






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود